Frontoffice Medewerker Burgerzaken

Burgerzaken
Rotterdam
2800
MBO
solliciteer nu

Over deze functie

Heb jij als frontoffice medewerker burgerzaken werkervaring opgedaan bij een gemeente? Wil je daarnaast werken aan je eigen ontwikkeling? Lees dan snel verder!

Als frontoffice medewerker burgerzaken ben jij het visitekaartje van de gemeente. Jij bent onder meer verantwoordelijk voor het aanvragen en uitgeven van reisdocumenten, rijbewijzen, parkeervergunningen, uittreksels en VOG’s. Met je klantvriendelijke instelling sta jij burgers te woord en zorg jij ervoor dat als hun vragen worden beantwoord. Dit zijn vragen met betrekking tot Burgerzaken, Burgerlijke Stand en BRP.

Wat hebben we jou te bieden?

Om in aanmerking te komen voor deze functie ben jij in het bezit van werkervaring bij een gemeente als frontofficemedewerker op de afdeling burgerzaken. Jij weet als geen ander hoe je klanten vriendelijk te woord staat en voert je taken nauwkeurig uit. Ook deins jij er niet voor terug om snel te schakelen tussen je werkzaamheden.

Daarnaast ben jij:

  • Parttime of fulltime beschikbaar (minimaal 24 uur per week)
  • In het bezit van minimaal een mbo 4 diploma
  • Ervaren in het aanvragen en uitgeven van verschillende uittreksels en documenten
  • Bekend met het werken met gemeentelijke systemen zoals Key2Burgerzaken of iBurgerzaken
  • Op de hoogte van de relevante wet- en regelgeving
  • Een werkplek in de omgeving van Rotterdam en Den Haag

Wat verwachten we van jou?

Wij vinden jouw ontwikkeling belangrijk. We zijn benieuwd naar jouw drijfveren en ambities. Bovendien ondersteunen wij je graag door middel van cursussen en opleidingen. Verder kun je rekenen op:

  • Een salaris conform CAO gemeente, schaal 7, op basis van jouw werkervaring
  • Een leaseauto of een reiskostenvergoeding
  • Een tijdelijk dienstverband met de optie tot een vast contract
  • Een persoonlijk ontwikkelingsprogramma ter waarde van €1800 euro
  • Enthousiaste collega’s en een boeiende werkomgeving

Over Samen Professionals

Al meer dan 10 jaar ontdekt en verbindt Samen Professionals vakkundige en gedreven professionals aan waardevol werk in de zorg, welzijn, bij de (Semi-)overheid, woningcorporaties en het onderwijs. We detacheren starters, trainees en ervaren professionals. Door te vragen en goed te luisteren helpen we professionals aan de baan die helemaal bij ze past. Wij geloven dat iemand die op de juiste plek zit het verschil maakt.

Het sollicitatieproces

Stap 1

Solliciteer

Je bent enthousiast over één van onze vacatures en solliciteert. Wat leuk! We nemen binnen 48 uur contact met je op.

Stap 2

Telefonische kennismaking

Zijn er mogelijkheden? Dan maken we graag telefonisch kennis. Zodat we elkaar beter leren kennen én jij ons kan vertellen waar je naar op zoek bent.

Stap 3

Persoonlijke kennismaking

Je wordt uitgenodigd op één van onze vestigingen. We bespreken jouw werkervaring, ambities en de baan waarop jij hebt gesolliciteerd.

Stap 4

Ontmoeting met opdrachtgever

In sommige gevallen maak je ook kennis met onze opdrachtgever en loop je een dag mee op de werkvloer. Dit laten we je uiteraard al weten tijdens de telefonische kennismaking.

Stap 5

Contractvoorstel

Hebben we een klik? Dan doen we je een voorstel.

Stap 6

Welkom!

Blij met ons aanbod? Dan teken je jouw contract en ben je officieel onderdeel van onze club. Samen gaan we de uitdaging aan. Gefeliciteerd!