Kantoorfunctie Zorgbemiddelaar

Ouderenzorg
Delft
3069
MBO
solliciteer nu

Over deze functie

Ben jij afgestudeerd HBO verpleegkundige? Wil jij wat meer afwisseling in jouw werk, maar wel nog aan de slag blijven in de zorg? Dan is dit de functie voor jou!

Als zorgbemiddelaar ben jij het directe aanspreekpunt voor cliënt en ketenpartners in verschillende cliëntsituaties. Daarnaast houd je je bezig met het werven van potentiele cliënten en geef je ondersteuning bij het verkrijgen van de zorgindicatie. Dit om de juiste match tot stand te brengen tussen de zorgorganisatie en de cliënt. Je bent verantwoordelijk voor de in en uitstroom van cliënten, de langdurige en tijdelijke zorg van cliënten en overzicht van de wachtlijsten die bij de organisatie ontstaan. Jij fungeert als aanspreekpunt voor verschillende managers binnen de instelling en rapporteer je aan de Manager klantcontactcentrum. Dit is het voorportaal voor mogelijke cliënten, mantelzorgers, verwijzers en andere ketenpartners. Je bent hard werkend en positief ingesteld. Je fungeert als kartrekker en weet waar je verantwoordelijk voor bent. Het geven en ontvangen van feedback is van essentieel belang en weet jij volgens feedbackregels toe te passen.

Je gaat aan het werk op het hoofdkantoor van het desbetreffende zorgorganisatie en werkt voor een deel vanuit huis. De werktijden zijn van 9 tot 5, met een mogelijke bereikbaarheidsdienst om de 10 weken.

Wat hebben we jou te bieden?

Als ons nieuwe talent in de zorg bieden wij jouw natuurlijk de juiste arbeidsvoorwaarden aan. Dit houdt in dat je:

  • een salaris conform cao VVT FWG 50;
  • een volledige reiskostenvergoeding van al je gereisde kilometers ontvangt;
  • veel vanuit huis werken tijdens kantoortijden;
  • een parttime contract met vaste uren krijgt.

Wat verwachten we van jou?

De harde eisen voor deze functie zijn:

  • afgestudeerd HBO verpleegkundige bent;
  • ervaring hebt in WMO/gemeente of als transferverpleegkundige;
  • in een kantoorfunctie wilt werken;
  • bereidt bent om in omgeving Delft aan de slag te gaan.

Over Samen Professionals

Al meer dan 10 jaar ontdekt en verbindt Samen Professionals vakkundige en gedreven professionals aan waardevol werk in de zorg, welzijn, bij de (Semi-)overheid, woningcorporaties en het onderwijs. We detacheren starters, trainees en ervaren professionals. Door te vragen en goed te luisteren helpen we professionals aan de baan die helemaal bij ze past. Wij geloven dat iemand die op de juiste plek zit het verschil maakt.

Wil je meer weten?

Heb je vragen over deze vacature? Dan kan je altijd contact met mij opnemen.

Het sollicitatieproces

Stap 1

Solliciteer

Je bent enthousiast over één van onze vacatures en solliciteert. Wat leuk! We nemen binnen 48 uur contact met je op.

Stap 2

Telefonische kennismaking

Zijn er mogelijkheden? Dan maken we graag telefonisch kennis. Zodat we elkaar beter leren kennen én jij ons kan vertellen waar je naar op zoek bent.

Stap 3

Persoonlijke kennismaking

Je wordt uitgenodigd op één van onze vestigingen. We bespreken jouw werkervaring, ambities en de baan waarop jij hebt gesolliciteerd.

Stap 4

Ontmoeting met opdrachtgever

In sommige gevallen maak je ook kennis met onze opdrachtgever en loop je een dag mee op de werkvloer. Dit laten we je uiteraard al weten tijdens de telefonische kennismaking.

Stap 5

Contractvoorstel

Hebben we een klik? Dan doen we je een voorstel.

Stap 6

Welkom!

Blij met ons aanbod? Dan teken je jouw contract en ben je officieel onderdeel van onze club. Samen gaan we de uitdaging aan. Gefeliciteerd!

Niet wat je zoekt? Bekijk meer vacatures in het vakgebied in de regio