Senior Financieel Medewerker

Corporate
3100
MBO
solliciteer nu

Over deze functie

De Aethon Groep blijft groeien en daarmee ook de financiële afdeling. We werken aan een complete re-design van data-gedreven systemen, geautomatiseerde processen en investeren ook in de samenstelling en groei van ons team. Daarom zijn wij op zoek naar een enthousiaste en gedreven Financieel Medewerker Crediteuren.

Wat ga je doen?
In deze veelzijdige functie voer jij werkzaamheden uit rondom ons A/P register en spring je ook bij voor werkzaamheden rondom het A/R register. Dit doe je niet alleen, maar samen met het team van 5 fte’s. Je voert de administraties van onze Purchase-to-Payment en Order-to-Remittance processen uit: facturatie en bankontvangsten, inkomende facturen en betalingen. Voor onderleveranciers en zelfstandige professionals werken wij met Self-/Reversed Billing processen. Ook hier lever jij een bijdrage in.

Je onderhoudt het contact met onze crediteuren en zelfstandige professionals inzake de betaling van hun facturen. Je neemt soms taken over van onze facturatie-specialisten, zodat jij je hierin ook kan ontwikkelen.De Aethon Groep is bezig met de implementatie van nieuwe software, waarbij efficiencyslagen gemaakt worden binnen Finance. Jij staat als onderdeel van Team Finance aan de voet van deze ontwikkelingen en bouwt zo mee aan de toekomst van het team en de organisatie.

Wat komt er nog meer bij kijken?
Je krijgt van ons veel vrijheid. We gaan ervan uit dat je die gebruikt om mee te groeien met de organisatie. Je komt actief met verbetervoorstellen en tilt samen met je collega’s de administratie en financiële processen naar een hoger niveau. Dit vraagt best wat van je, gelukkig word je hierin goed begeleid. Het mooiste aan deze functie? Je krijgt hier de mogelijkheid om je in de toekomst verder te verdiepen in je rol. Een data-gedreven bedrijf waarbinnen je volop kunt groeien dus.

Wat hebben we jou te bieden?

Een omgeving met enorme uitdagingen en kansen om te groeien. Daarnaast krijg je:
• Een baan in een ambitieus en informeel team dat barst van de energie;
• Een fulltime salaris tussen €2750,- en €3500,- (afhankelijk van jouw ervaring);
• Een contract voor bepaalde tijd, met uitzicht op een vast contract;
• Een flexibele verlofregeling. Bij de Aethon Groep willen we dat jij je werk en privé optimaal in balans kunt houden;
• Twee coachsessies bij onze in-company coach, zodat jij je verder kunt ontwikkelen;
• Sportieve korting op je sportschool abonnement. Via onze bedrijfsfitnessregeling dragen wij bij aan jouw fitte en vitale carrière;
• De gezelligste bedrijfsuitjes en feestjes. De herinnering blijft;
• Je gaat onderdeel uitmaken van een snelgroeiende organisatie. Op basis van performance, ondernemerschap en resultaten krijg je veel kansen om je te ontwikkelen en door te groeien.

Wat verwachten we van jou?

  • Je hebt een afgeronde HBO opleiding in financieel-administratieve richting;
  • Je hebt aantoonbare werkervaring op Account Payable gebied;
  •  Je bent ondernemend met een positief kritische houding en wil meegroeien met onze ambitieuze plannen, maar neemt ook ervaring mee waar wij van jou kunnen leren;
  •  Je kunt goed omgaan met complexe ERP systemen;
  •  Je bent gewend aan strakke planningen en levert binnen de deadline;
  • Je draagt bij aan de positieve werksfeer binnen ons ambitieuze team.

Over Samen Professionals

Met drie sterke merken (Aethon, Samen Professionals en SVOZ) zijn we een totaalleverancier van personeel voor onze opdrachtgevers in de zorg, bij de (semi-)overheid, woningcorporaties, de kinderopvang en het onderwijs. We creëren duurzame instroom van (studerende) talenten, starters en professionals in maatschappelijke markten waar mensen écht het verschil maken. Dit doen we onder andere door nieuw talent en professionals op te leiden via onze opleider SVOZ.

Aethon verbindt studerende talenten aan betekenisvol werk bij onze opdrachtgevers. We leiden ze op met praktijkgerichte en relevante trainingen zodat ze direct, met de juiste kennis, aan de slag kunnen.
Samen Professionals detacheert starters, trainees en ervaren professionals bij een opdrachtgever waar ze zich thuis voelen én echt op hun plek zitten.

Zo verzekeren we opdrachtgevers van continuïteit en flexibiliteit in hun organisatie, begeleiden we talenten bij de start van hun carrière en helpen we professionals bij de ontwikkeling van hun loopbaan. Dat is de win-win-win waar wij voor gaan.

Wil je meer weten?

Heb je vragen over deze vacature? Dan kan je altijd contact met mij opnemen.

Het sollicitatieproces

Stap 1

Solliciteer

Je bent enthousiast over één van onze vacatures en solliciteert. Wat leuk! We nemen binnen 48 uur contact met je op.

Stap 2

Telefonische kennismaking

Zijn er mogelijkheden? Dan maken we graag telefonisch kennis. Zodat we elkaar beter leren kennen én jij ons kan vertellen waar je naar op zoek bent.

Stap 3

Persoonlijke kennismaking

Je wordt uitgenodigd op één van onze vestigingen. We bespreken jouw werkervaring, ambities en de baan waarop jij hebt gesolliciteerd.

Stap 4

Ontmoeting met opdrachtgever

In sommige gevallen maak je ook kennis met onze opdrachtgever en loop je een dag mee op de werkvloer. Dit laten we je uiteraard al weten tijdens de telefonische kennismaking.

Stap 5

Contractvoorstel

Hebben we een klik? Dan doen we je een voorstel.

Stap 6

Welkom!

Blij met ons aanbod? Dan teken je jouw contract en ben je officieel onderdeel van onze club. Samen gaan we de uitdaging aan. Gefeliciteerd!