Frontoffice medewerker Burgerzaken

Burgerzaken
Breda
3111
MBO
solliciteer nu

Over deze functie

Haal jij voldoening uit het helpen van mensen en heb jij ervaring met het werken bij de gemeente als front office medewerker? Dan zijn wij opzoek naar jou!

Als front office medewerker ben jij hét visitekaartje van de gemeente. Dat houdt in dat jij het eerste aanspreekpunt bent van de burgers/klanten en sta jij hen enthousiast te woord. Je gaat met plezier aan de slag bij diverse gemeenten in omgeving Breda en Tilburg.

Bij samen professionals ben je verzekerd van een (vast) contract, een lease auto en een salaris tussen de €2.700 en €3.245 afhankelijk van jouw ervaring.

Wat hebben we jou te bieden?

Wij vinden het belangrijk dat jij je blijft ontwikkelen, daarom ondersteunen wij je graag met cursussen en trainingen.

Zo kun je bij ons rekenen op:

Een salaris conform CAO gemeente, schaal 7, afhankelijk van jouw werkervaring
Een persoonlijk ontwikkelingsprogramma ter waarde van €1200 euro per jaar
Een tijdelijk contract met de optie tot een vast dienstverband bij Samen Professionals
Enthousiaste collega’s en een boeiende werkomgeving
Een leaseauto of reiskostenvergoeding
Een pensioenregeling

Wat verwachten we van jou?

Om in aanmerking te komen voor deze functie dien je werkervaring te hebben als ''front office medewerker'' binnen de gemeente op de afdeling Burgerzaken. Je weet als geen ander hoe je, je klanten goed moet behandelen en je kunt je taken nauwkeurig uitvoeren.

Daarnaast ben jij:

Ervaren met de gemeentelijke systemen zoals Key2Burgerzaken/iBurgerzaken
Een ervaren front office medewerker binnen het vakgebied Burgerzaken
In het bezit van (minimaal) een mbo 4 diploma
Parttime of fulltime beschikbaar

Over Samen Professionals

Al meer dan 10 jaar ontdekt en verbindt Samen Professionals vakkundige en gedreven professionals aan waardevol werk in de zorg, welzijn, bij de (Semi-)overheid en woningcorporaties. We detacheren starters, trainees en ervaren professionals. Door te vragen en goed te luisteren helpen we professionals aan de baan die helemaal bij ze past. Wij geloven dat iemand die op de juiste plek zit het verschil maakt.

Heb je vragen over deze vacature? Neem dan contact op met recruiter Publica Kaoutar Zarioh 06-15289301. Of solliciteer direct en wij nemen binnen 48 uur contact met je op.

Het sollicitatieproces

Stap 1

Solliciteer

Je bent enthousiast over één van onze vacatures en solliciteert. Wat leuk! We nemen binnen 48 uur contact met je op.

Stap 2

Telefonische kennismaking

Zijn er mogelijkheden? Dan maken we graag telefonisch kennis. Zodat we elkaar beter leren kennen én jij ons kan vertellen waar je naar op zoek bent.

Stap 3

Persoonlijke kennismaking

Je wordt uitgenodigd op één van onze vestigingen. We bespreken jouw werkervaring, ambities en de baan waarop jij hebt gesolliciteerd.

Stap 4

Ontmoeting met opdrachtgever

In sommige gevallen maak je ook kennis met onze opdrachtgever en loop je een dag mee op de werkvloer. Dit laten we je uiteraard al weten tijdens de telefonische kennismaking.

Stap 5

Contractvoorstel

Hebben we een klik? Dan doen we je een voorstel.

Stap 6

Welkom!

Blij met ons aanbod? Dan teken je jouw contract en ben je officieel onderdeel van onze club. Samen gaan we de uitdaging aan. Gefeliciteerd!