Publieksdienstverlener Burgerzaken

Burgerzaken
Rotterdam
2800
MBO
solliciteer nu

Over deze functie

Er verandert veel in de dienstverlening van de gemeente door de veranderende maatregelen.
Daarom zijn wij opzoek naar frontoffice medewerker die ervaring hebben met het verwerken van de eerste inschrijvingen.
Wil jij starten als dienstverlener voor burgerzaken in de regio Den Haag en Utrecht en ondersteuning bieden aan de vluchtelingen?
Lees dan snel verder!


Je werk bestaat uit het verwerken van aangifte van verhuizingen en emigraties.
Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het aanvragen en afgeven van reisdocumenten, vergunningen en VOG.
Met je vriendelijke houding spreek je de burgers aan en zorg ervoor dat ze hun vragen beantwoorden.
Dit zijn vragen met betrekking tot Burgerzaken, Burgerlijke Stand en BRP.

Wat hebben we jou te bieden?

Jouw ontwikkeling is belangrijk voor ons. We zijn benieuwd naar jouw drijfveren en ambities. Daarnaast ondersteunen wij je graag met cursussen en trainingen.

Verder kun je rekenen op:

  • Een salaris conform CAO gemeente, schaal 7, op basis van jouw werkervaring
  • Een leaseauto of een reiskostenvergoeding
  • Een tijdelijk dienstverband met de optie tot een contract voor onbepaalde tijd
  • Een persoonlijk ontwikkelingsprogramma ter waarde van €1200 euro per jaar
  • Enthousiaste collega’s en een boeiende werkomgeving

Wat verwachten we van jou?

Om voor deze functie in aanmerking te komen, moet je ervaring hebben met het werken in een gemeente als medewerker op de afdeling Burgerzaken.
Je weet als geen ander hoe je je klanten moet behandelen en je voert je taken nauwkeurig uit. Je schroomt ook niet om snel van de een naar de andere taak over te schakelen.


Daarnaast ben jij:

  • Parttime of fulltime beschikbaar
  • In het bezit van minimaal een mbo 4 diploma
  • Ervaren in het vakgebied Burgerzaken, gegevensverstrekking, verhuizingen en emigratie
  • Bekend met gemeentelijke systemen zoals Key2Burgerzaken iBurgerzaken
  • Op de hoogte van de relevante wet- en regelgeving
  • Naast Nederlands ben jij ook communicatief sterk in Engels

Over Samen Professionals

Al meer dan 10 jaar ontdekt en verbindt Samen Professionals vakkundige en gedreven professionals aan waardevol werk in de zorg, welzijn, bij de (Semi-)overheid, woningcorporaties en het onderwijs. We detacheren starters, trainees en ervaren professionals. Door te vragen en goed te luisteren helpen we professionals aan de baan die helemaal bij ze past. Wij geloven dat iemand die op de juiste plek zit het verschil maakt.

Het sollicitatieproces

Stap 1

Solliciteer

Je bent enthousiast over één van onze vacatures en solliciteert. Wat leuk! We nemen binnen 48 uur contact met je op.

Stap 2

Telefonische kennismaking

Zijn er mogelijkheden? Dan maken we graag telefonisch kennis. Zodat we elkaar beter leren kennen én jij ons kan vertellen waar je naar op zoek bent.

Stap 3

Persoonlijke kennismaking

Je wordt uitgenodigd op één van onze vestigingen. We bespreken jouw werkervaring, ambities en de baan waarop jij hebt gesolliciteerd.

Stap 4

Ontmoeting met opdrachtgever

In sommige gevallen maak je ook kennis met onze opdrachtgever en loop je een dag mee op de werkvloer. Dit laten we je uiteraard al weten tijdens de telefonische kennismaking.

Stap 5

Contractvoorstel

Hebben we een klik? Dan doen we je een voorstel.

Stap 6

Welkom!

Blij met ons aanbod? Dan teken je jouw contract en ben je officieel onderdeel van onze club. Samen gaan we de uitdaging aan. Gefeliciteerd!