Directiesecretaresse – Parttime

Ouderenzorg
Amsterdam
2500
MBO
solliciteer nu

Over deze functie

Voor een opdrachtgever ben ik opzoek naar een directiesecretaresse

De opdrachtgever is gespecialiseerd in de behandeling en begeleiding van kinderen met autisme in de leeftijd van 1,5 tot 18 jaar. Hun doel is om kinderen zich zoveel mogelijk te laten ontwikkelen en hun motto is dan ook: Ieder kind kan zich ontwikkelen, voor ieder kind is er een doel en een pad in het leven. De organisatie kenmerkt zich door zijn kleinschalige, individuele aanpak met oog voor het kind. Daarnaast hechten zij binnen de organisatie veel waarde aan integriteit en er heerst een open en eerlijke cultuur met korte communicatielijnen. De organisatie kenmerkt zich onder andere door het hechte team, waar binding centraal staat.

Als Directiesecretaresse ben je de rechterhand van de bestuurder en ondersteun je de directeur/bestuurder op allerlei gebieden. Samen met de bestuurssecretaris vorm je het bestuurssecretariaat. Je taken bestaan onder meer uit:

  • Voorbereiden en notuleren van de vergaderingen van het Managementteam (MT) en projectgroep en toezien op de uitvoering nagekomen afspraken
  • Aansluiten bij externe overleggen van bestuurder, vastleggen van gemaakte afspraken en ondersteunen bij taken die voortkomen uit deze overleggen
  • Opstellen en verzenden van correspondentie namens de bestuurder en het beheren van de e-mailbox van de bestuurder
  • Zorgdragen voor het updaten van de bestuurskalender
  • Ondersteunen bij de voorbereiding en indiening van aanbestedingstrajecten
  • Leidinggeven aan de medewerker van het secretariaat

Wat hebben we jou te bieden?

  • Salaris conform CAO gehandicaptenzorg schaal 45 (€2.151- 3289) o.b.v. 36 uur
  • Een reiskostenvergoeding van €0,19 per kilometer;
  • Een onregelmatigheidstoeslag volgens CAO;
  • Een goede pensioensregeling;
  • Een jaarbonus aan het einde van het jaar;
  • Een breed scala aan cursussen en opleidingen;
  • Een uitgebreid gesprek om te achterhalen welke doelgroep/afdeling het beste past;
  • Een persoonlijke adviseur die jou ondersteunt waar nodig;
  • Tijdelijke contract met uitzicht tot vast.

Wat verwachten we van jou?

Jouw profiel:

  • Een afgeronde HBO-opleiding in bijvoorbeeld bestuurskunde/bedrijfskunde/rechten of vergelijkbaar
  • Minimaal twee jaar ervaring in een functie als beleidsondersteuner
  • Proactief kunnen denken Snel kunnen schakelen Klantgericht en -vriendelijk
  • Je bent woonachtig in Amsterdam
  • Goede beheersing van Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Je hebt een dienstbaar karakter
  • Je hebt een open houding
  • Je bent stressbestendig

Over Samen Professionals

Al meer dan 10 jaar ontdekt en verbindt Samen Professionals vakkundige en gedreven professionals aan waardevol werk in de zorg, welzijn, bij de (Semi-)overheid, woningcorporaties en het onderwijs. We detacheren starters, trainees en ervaren professionals. Door te vragen en goed te luisteren helpen we professionals aan de baan die helemaal bij ze past. Wij geloven dat iemand die op de juiste plek zit het verschil maakt.

Het sollicitatieproces

Stap 1

Solliciteer

Je bent enthousiast over één van onze vacatures en solliciteert. Wat leuk! We nemen binnen 48 uur contact met je op.

Stap 2

Telefonische kennismaking

Zijn er mogelijkheden? Dan maken we graag telefonisch kennis. Zodat we elkaar beter leren kennen én jij ons kan vertellen waar je naar op zoek bent.

Stap 3

Persoonlijke kennismaking

Je wordt uitgenodigd op één van onze vestigingen. We bespreken jouw werkervaring, ambities en de baan waarop jij hebt gesolliciteerd.

Stap 4

Ontmoeting met opdrachtgever

In sommige gevallen maak je ook kennis met onze opdrachtgever en loop je een dag mee op de werkvloer. Dit laten we je uiteraard al weten tijdens de telefonische kennismaking.

Stap 5

Contractvoorstel

Hebben we een klik? Dan doen we je een voorstel.

Stap 6

Welkom!

Blij met ons aanbod? Dan teken je jouw contract en ben je officieel onderdeel van onze club. Samen gaan we de uitdaging aan. Gefeliciteerd!