Casemanager Dementie ouderenzorg

Ouderenzorg
Rotterdam
3500
HBO
solliciteer nu

Over deze functie

De problematiek voor (jonge) mensen met dementie en hun cliëntsysteem is complex en gaandeweg het proces neemt deze toe. Als Casemanager bied je – in nauwe samenwerking met de wijkverpleegkundige en als onderdeel van een regionaal multidisciplinair team – op een systematische wijze gecoördineerde begeleiding, ondersteuning en (na)zorg aan thuiswonende cliënten en cliëntsysteem als onderdeel van de zorgplanning. Dit met als doel het optimaliseren van het welbevinden en de kwaliteit van het leven van (jonge) mensen met dementie en hun mantelzorgers. Het evenwicht tussen draagkracht en draaglast van cliënten en het cliëntsysteem te bewaken en te bevorderen. Hiertoe onderhoud je in goede afstemming met cliënt en cliëntsysteem op systematische wijze contacten met onder meer, CIZ, huisartsen, GGZ, psychiater of sociaal geriater, geheugenpoli’s en zorgaanbieders.

Wat hebben we jou te bieden?

  • Een marktconform salaris, schaal FWG 50, minimaal € 2.631,63 en maximaal € 3.818,87 per maand op basis van een 36-urige werkweek;
  • Een parttime verbindende functie als Casemanager in Rotterdam voor 24- 28 uur per week;
  • Een reiskostenvergoeding van €0,19 per kilometer;
  • 8,33% vakantiegeld;
  • 25 vakantiedagen o.b.v. 40 uur.
  • Een tijdelijk dienstverband met uitzicht op een contract voor onbepaalde tijd.

Wat verwachten we van jou?

Zelfstandigheid, besluitvaardigheid en tactische vaardigheden typeren jou als persoon. Daarnaast heb je een analytisch vermogen en je ziet pionieren als een uitdaging en niet als een belemmering.

Verder beschik je over het volgende:

  • Jij bent bij voorkeur in het bezit van een HBO-V diploma dan wel van een HBO opleiding met een achtergrond in de gezondheidszorg of in de maatschappelijke sector in de meest brede zin;
  • Je hebt een post-HBO opleiding casemanagement dementie of bent bereid deze te volgen;
  • Je hebt affiniteit met de doelgroep en het liefst ook enkele jaren ervaring is een soortgelijke functie;
  • Je hebt ervaring met complexe situaties en in het samenwerken met verschillende disciplines;
  • Flexibel inzetbaar met een beschikbaarheid op woensdag.

Over Samen Professionals

Al meer dan 10 jaar ontdekt en verbindt Samen Professionals vakkundige en gedreven professionals aan waardevol werk in de zorg, welzijn, bij de (Semi-)overheid, woningcorporaties en het onderwijs. We detacheren starters, trainees en ervaren professionals. Door te vragen en goed te luisteren helpen we professionals aan de baan die helemaal bij ze past. Wij geloven dat iemand die op de juiste plek zit het verschil maakt.

#LI-DB1

Wil je meer weten?

Heb je vragen over deze vacature? Dan kan je altijd contact met mij opnemen.

Het sollicitatieproces

Stap 1

Solliciteer

Je bent enthousiast over één van onze vacatures en solliciteert. Wat leuk! We nemen binnen 48 uur contact met je op.

Stap 2

Telefonische kennismaking

Zijn er mogelijkheden? Dan maken we graag telefonisch kennis. Zodat we elkaar beter leren kennen én jij ons kan vertellen waar je naar op zoek bent.

Stap 3

Persoonlijke kennismaking

Je wordt uitgenodigd op één van onze vestigingen. We bespreken jouw werkervaring, ambities en de baan waarop jij hebt gesolliciteerd.

Stap 4

Ontmoeting met opdrachtgever

In sommige gevallen maak je ook kennis met onze opdrachtgever en loop je een dag mee op de werkvloer. Dit laten we je uiteraard al weten tijdens de telefonische kennismaking.

Stap 5

Contractvoorstel

Hebben we een klik? Dan doen we je een voorstel.

Stap 6

Welkom!

Blij met ons aanbod? Dan teken je jouw contract en ben je officieel onderdeel van onze club. Samen gaan we de uitdaging aan. Gefeliciteerd!