Medewerker uitkeringsadministratie

Sociaal Domein
Utrecht
2800
MBO
solliciteer nu

Over deze functie

Als medewerker uitkeringsadministratie ben jij verantwoordelijk voor het beoordelen van bijzondere bijstand en minimaregelingen. Dit doe je conform vastgesteld beleid. Jij voert allerlei taken uit die betrekking hebben op de uitkeringsadministratie. Bovendien zorg jij dat uitkeringen op tijd worden uitgekeerd en eventuele inkomsten worden verrekend. Bij wijzigingen of beëindigingen maak jij herberekeningen. Wanneer je informatie ontvangt van het inlichtingenbureau start je een onderzoek op. Daarnaast ben jij verantwoordelijk voor het uitvoeren van de debiteurenadministratie en verwerk jij mutaties.

Het team gaat resultaatgericht te werk en er wordt met een pragmatische insteek uitvoering gegeven aan de participatiewet en lokaal beleid. Door je klantgerichte instelling houding zorg jij voor goede contacten met klanten en opdrachtgevers en garandeer jij een vlekkeloze dienstverlening.

Wat hebben we jou te bieden?

Wij kennen het sociaal domein! We zijn benieuwd naar jouw drijfveren en ambities. Tijdens je dienstverband begeleiden wij je in je ontwikkeling. Daarnaast kun je rekenen op:

  • Een tijdelijk dienstverband (fulltime) met de optie tot een vast contract
  • Een salaris, afhankelijk van opleiding, leeftijd en ervaring, van maximaal €3.556,00 bruto per maand (gebaseerd op een 36-urige werkweek)
  • Een leaseauto of een reiskostenvergoeding
  • Een ontwikkelingsprogramma ter waarde van €1800
  • Enthousiaste collega's en een boeiende werkomgeving

Wat verwachten we van jou?

Door jouw oplossingsgerichtheid en analytisch vermogen pas jij perfect in de rol van medewerker uitkeringsadministratie. Jij bent communicatief zeer vaardig en administratief ben jij erg sterk. Het is voor jou geen probleem om te schakelen tussen verschillende taken. Jij staat open voor ontwikkelingen en een organisatie die volop in beweging is. Dat ben jij!

Verder:

  • Je hebt minimaal MBO werk- en denkniveau
  • Je hebt goede kennis van de Participatiewet en relevante wet- en regelgeving
  • Je bent een netwerker
  • Je bent cijfermatig sterk en gaat nauwkeurig te werk

Over Samen Professionals

Al meer dan 10 jaar ontdekt en verbindt Samen Professionals vakkundige en gedreven professionals aan waardevol werk in de zorg, welzijn, bij de (Semi-)overheid, woningcorporaties en het onderwijs. We detacheren starters, trainees en ervaren professionals. Door te vragen en goed te luisteren helpen we professionals aan de baan die helemaal bij ze past. Wij geloven dat iemand die op de juiste plek zit het verschil maakt.

Het sollicitatieproces

Stap 1

Solliciteer

Je bent enthousiast over één van onze vacatures en solliciteert. Wat leuk! We nemen binnen 48 uur contact met je op.

Stap 2

Telefonische kennismaking

Zijn er mogelijkheden? Dan maken we graag telefonisch kennis. Zodat we elkaar beter leren kennen én jij ons kan vertellen waar je naar op zoek bent.

Stap 3

Persoonlijke kennismaking

Je wordt uitgenodigd op één van onze vestigingen. We bespreken jouw werkervaring, ambities en de baan waarop jij hebt gesolliciteerd.

Stap 4

Ontmoeting met opdrachtgever

In sommige gevallen maak je ook kennis met onze opdrachtgever en loop je een dag mee op de werkvloer. Dit laten we je uiteraard al weten tijdens de telefonische kennismaking.

Stap 5

Contractvoorstel

Hebben we een klik? Dan doen we je een voorstel.

Stap 6

Welkom!

Blij met ons aanbod? Dan teken je jouw contract en ben je officieel onderdeel van onze club. Samen gaan we de uitdaging aan. Gefeliciteerd!