Frontoffice medewerker burgerzaken UT

Burgerzaken
Utrecht
2200
MBO
solliciteer nu

Over deze functie

Ben jij opzoek naar een leuke gemeenten om jouw werkervaring binnen burgerzaken uit te breiden en een werkgever die samen kijkt naar jouw ontwikkeling? Zoek dan niet verder: Je hebt jouw match gevonden!

Voor een gemeente in de regio van Utrecht, Amersfoort, Nieuwegein en Hilversum zijn wij opzoek naar een frontoffice medewerker burgerzaken die een goede sfeer meebrengt voor het team en graag de handen uit de mouwen stroopt.

Een greep uit jouw takenpakket:

  • Het afgeven van officiële documenten (paspoort/rijbewijs/ID-kaart/VOG/uittreksel BRP)
  • Het aanvragen van officiële documenten in behandeling nemen (paspoort/rijbewijs/ID-kaart VOG/uittreksel BRP)
  • Het afgeven van huwelijksakte/geboorte en overlijden afschrift
  • Het doorgeven van verhuizingen
  • Het legaliseren en uitgeven van formulieren
  • Het uitvoeren van administratieve werkzaamheden
Door de diverse werkzaamheden en leuke collega's is geen dag hetzelfde.

Wat hebben we jou te bieden?

Samen Professionals staan voor groei en ontwikkeling. We zijn dan ook benieuwd naar jouw drijfveren, passies en ambitie. Gedurende je dienstverband wordt je kennis verbreedt door middel van opleidingen en trainingen. Zo halen we het maximale uit jouw carrière! Je kan rekenen op:

  • Een op maat gemaakt opleidingsprogramma (speciaal voor jou!)
  • Een tijdelijk dienstverband (part time) met optie tot verlenging of zelfs onbepaalde tijd
  • Een gezellige, informele werksfeer
  • Een mooi salaris conform CAO gemeente op basis van jouw werkervaring
  • Een vast contactpersoon binnen Samen Professionals die altijd voor jou klaar staat!

Wat verwachten we van jou?

Jij bent die empathische professional die snapt dat je naast sociaal ook secuur te werk gaat. Je hebt immers te maken met vertrouwelijke gegevens van de burgers.

Verder:

  • Jij hebt minimaal 1 jaar recente werkervaring als frontoffice medewerker Burgerzaken bij een gemeente (harde eis!)
  • Jij hebt minimaal 1 jaar ervaring met het werken met gemeentelijke systemen zoals I burgerzaken of Key2burgerzaken (harde eis!)
  • Jij bent 24-36 uur per week beschikbaar
  • Jij bent bekend met de wet en regelgeving omtrent officiële documenten
  • Jij hebt minimaal een mbo 4 diploma op zak bij voorkeur in juridische richting
  • Jij hebt een dienstverlenend hart en dat straal je uit naar jouw collega's en de bezoekers van de gemeente!

Over Samen Professionals

Al meer dan 10 jaar ontdekt en verbindt Samen Professionals vakkundige en gedreven professionals aan waardevol werk in de zorg, welzijn, bij de (Semi-)overheid, woningcorporaties en het onderwijs. We detacheren starters, trainees en ervaren professionals. Door te vragen en goed te luisteren helpen we professionals aan de baan die helemaal bij ze past. Wij geloven dat iemand die op de juiste plek zit het verschil maakt.

Wil je meer weten?

Heb je vragen over deze vacature? Dan kan je altijd contact met mij opnemen.

Het sollicitatieproces

Stap 1

Solliciteer

Je bent enthousiast over één van onze vacatures en solliciteert. Wat leuk! We nemen binnen 48 uur contact met je op.

Stap 2

Telefonische kennismaking

Zijn er mogelijkheden? Dan maken we graag telefonisch kennis. Zodat we elkaar beter leren kennen én jij ons kan vertellen waar je naar op zoek bent.

Stap 3

Persoonlijke kennismaking

Je wordt uitgenodigd op één van onze vestigingen. We bespreken jouw werkervaring, ambities en de baan waarop jij hebt gesolliciteerd.

Stap 4

Ontmoeting met opdrachtgever

In sommige gevallen maak je ook kennis met onze opdrachtgever en loop je een dag mee op de werkvloer. Dit laten we je uiteraard al weten tijdens de telefonische kennismaking.

Stap 5

Contractvoorstel

Hebben we een klik? Dan doen we je een voorstel.

Stap 6

Welkom!

Blij met ons aanbod? Dan teken je jouw contract en ben je officieel onderdeel van onze club. Samen gaan we de uitdaging aan. Gefeliciteerd!