Over deze functie
Voor een leuke gemeente in de regio van Maastricht (Zuid-Limburg) ben ik op zoek naar een ervaren inkomensconsulent die energie krijgt van complexe vraagstukken, problematieken en mensen ondersteunen.
Ben jij bekend met aanvragen op gebied van levensonderhoud, bijzondere bijstand (zoals BBZ/IOAZ/IOAW), individuele inkomenstoeslag en minima regelingen? Heb je zin om meer ervaring op te doen binnen de semi-overheid? Dan kom ik graag met je in contact!
Jouw taken zijn onder andere:
- Voeren van intake gesprekken;
- Administratief medewerker;
- Uitvoeren van mutaties & heronderzoeken;
- Opstellen van rapportages en beschikkingen;
- Signaleren van mogelijke fraude
Klinkt dit jou goed in de oren? Deze functie zou je (part time of full time) kunnen gaan vervullen bij een gemeente in de regio Zuid-Limburg. Loopt je opdracht af? Dan gaan wij op zoek naar een nieuwe uitdaging voor jou! Daardoor krijg je via Samen Professionals de mogelijkheid om bij diverse opdrachtgevers aan de slag te gaan doormiddel van detacheren. Zo doe je snel ervaring én leer je verschillende opdrachtgevers kennen. Dit wordt aangevuld met trainingen en cursussen die jij uitkiest, specifiek voor jouw doelen en wensen.
Wat hebben we jou te bieden?
Wij vinden jouw groei en ontwikkeling belangrijk. Jouw ambitie staat centraal. Gedurende je dienstverband komt dit naar voren in specifieke opleidingen, trainingen en gesprekken met jouw recruiter & accountmanager. Daarnaast kan je rekenen op:
• Een tijdelijk dienstverband (parttime of fulltime) met de zekerheid van een vaste baan door de verschillende opdrachten die je uitvoert;
• Een persoonlijk opleidingsprogramma via onze Aecademy;
• Een startsalaris in schaal 9, aangevuld met verschillende extra’s;
• Een leaseauto (die je ook privé mag gebruiken) óf een reiskostenvergoeding;
• Een aanspreekpunt binnen Samen Professionals, je accountmanager, die jou persoonlijk begeleidt tijdens jouw opdrachten en met jou kijkt naar jouw loopbaan wensen en doelen!
Wat verwachten we van jou?
Jij staat als inkomensconsulent stevig in je schoenen. Kritische vragen stellen is jou niet vreemd. Daarnaast ben je communicatief vaardig, analytisch en oplossingsgericht en kan je goed zelfstandig werken. Verder:
• Heb je minimaal 1 jaar recente werkervaring als Klantmanager Inkomen bij een gemeente;
• Beschik je over kennis van een of meerdere gemeentelijke systemen (Civision/GWS/Suite) en de Participatiewet
• Heb je een relevant HBO diploma op zak (bijvoorbeeld SJD, HEAO)
• Ben je bereid om voor je werk te reizen, maximaal 1.5 uur van woonplaats (detachering)
Over Samen Professionals
Al meer dan 10 jaar ontdekt en verbindt Samen Professionals vakkundige en gedreven professionals aan waardevol werk in de zorg, welzijn, bij de (Semi-)overheid, woningcorporaties en het onderwijs. We detacheren starters, trainees en ervaren professionals. Door te vragen en goed te luisteren helpen we professionals aan de baan die helemaal bij ze past. Wij geloven dat iemand die op de juiste plek zit het verschil maakt.
Wil je meer weten?
Heb je vragen over deze vacature? Dan kan je altijd contact met mij opnemen.